Már a felhők felett is elérhető az álom, és tényleg luxuskivitelben

2017/12/02. - írta: Tóth Melina Zita

Mindkét nem számára csábító lehet „némi” luxus a felhők felett, vagyis a B787 Dream Jet.

Akik unják a tömeget a fapados járatokon, gyűlölik a szűkös és kényelmetlen székeket, és nagyobb lábtérre vágynak, és persze ha van rá anyagi keretük, akkor meglephetik kedvesüket akár karácsonyra is, és óránként 60000 Euróért kibérelhetik a világ egyetlen, luxus privát repülővé átalakított B787 Dreamlinerét.

A gépet az UAS International Trip Support és a kínai Deer Jet charter légitársaság üzemelteti.  A túlméretezett luxusjet átalakítása 2,5 évet vett igénybe, csúcssebessége 1050 km/h, a hatótávolsága 15800 km.

És akkor lássuk Sam Chui utazó blogger segítségével, aki a Dubai Air Show-n megtekinthette,  hogy is néz ki ez a 220 nm alapterületű repülő lakosztály.

Ilyen kívülről, semmi hivalkodó festés:

Ilyen belülről, ez már egy kicsit más, mint amit megszoktunk egy ekkora méretű repülőn:

Adhatunk ebédet, vacsorát, legyen az üzleti vagy privát, tárgyalhatunk partnerekkel, vagy enyeleghetünk szerelmünkkel a kanapén, akár New Yorkig. Ha ezeket megunjuk, akkor lepihenhetünk ezekre a fekvőfotelekre és tévézhetünk:

Ha unalmas volt a film, és elfáradtunk, jöhet az álom a felhők felett:

Örömteli hogy egy létező piaci lukat sikerült lefedni , de mivel többségünk nem luxusfeleség, ezért ha a jövőben utazni szeretnénk, nagy valószínűséggel  továbbra is kénytelenek leszünk beérni a sokat szidott, de legalább megfizethető árszínvonalú fapados társaságoknál vásárolt repülőjeggyel. Mindenesetre, ha valaki, valami csoda folytán, mégis egy Dream Jet úttal lepne meg, azért nem utasítanám vissza

Fotók : Sam Chui

Forrás: Bild.de

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.